Για τα ΕΠΑΛ ομάδας Α, για ΤΕΙ, ισχύουν οι παρακάτω συντελεστές:

- για τα Μαθηματικά I, συντελεστής 1,5
- για τη Νεοελληνική Γλώσσα, συντελεστής 1,5.
- για το α΄ μάθημα ειδικότητας, συντελεστής 3,5

- για το β΄ μάθημα ειδικότητας, συντελεστής 3,5
- για το ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας, συντελεστής 2
-για το ειδικό μάθημα Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο, ο μέσος όρος, με συντελεστή 2

Δηλαδή:

Μαθηματικά I:

(βαθμός Α βαθμολογητή + βαθμός Β βαθμολογητή) ( επί) 1,5= μόρια (1)

Νεοελληνική Γλώσσα:

(βαθμός Α βαθμολογητή + βαθμός Β βαθμολογητή) ( επί) 1,5=μόρια (2)

α΄μάθημα ειδικότητας:

(βαθμός Α βαθμολογητή + βαθμός Β βαθμολογητή) ( επί) 3,5=μόρια (3)

β΄ μάθημα ειδικότητας:

(βαθμός Α βαθμολογητή + βαθμός Β βαθμολογητή) ( επί) 3,5=μόρια (4)

…………………………………………………………………………………………………..

ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΟΡΙΑ = μόρια (1)+μόρια (2)+μόρια (3)+μόρια (4)

 

γεωμετρία

ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Ξένη γλώσσα:

(βαθμός Α βαθμολογητή + βαθμός Β βαθμολογητή) ( επί) 2= μόρια (5)

Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο:

(βαθμός Α βαθμολογητή + βαθμός Β βαθμολογητή) ( επί) 2= μόρια (6)

Για να βρούμε τα μόρια, με ειδικά μαθήματα,

προσθέτουμε στα ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΟΡΙΑ και τα μόρια (5) ή μόρια (6)

j0300503.gif

Στα ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΛ ομάδας Α έχουμε μόνο δύο μαθήματα:

Μαθηματικά I:

(βαθμός Α΄ βαθμολογητή + βαθμός Β΄ βαθμολογητή) ( επί) 1,5= μόρια (1)

Νεοελληνική Γλώσσα:

(βαθμός Α΄ βαθμολογητή + βαθμός Β΄ βαθμολογητή) ( επί) 1,5=μόρια (2)

 

ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΟΡΙΑ = μόρια (1)+μόρια (2)

ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, όπου χρειάζονται.

skili.jpg

 

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ

17-10-11 Υπενθύμιση σχετικά με την εισαγωγή υποψηφίων Εσπερινών Λυκείων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

05-01-12 Εισαγωγή υποψηφίων ειδικών περιπτώσεων με βάση τη γενική σειρά σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ κατ’ εφαρμογή του άρθρου 36 του ν. 4027/2011 (ΦΕΚ 233 Α΄)

 

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΠΑΛ, ΟΜΑΔΑΣ Α ΚΑΙ ΟΜΑΔΑΣ Β, ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ, 2011-2012

18-11-11 Καθορισμός εξεταστέας- διδακτέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερησίων και Δ΄ Τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2011-2012

 

 

 

 

ΒΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΑΕΙ -ΤΕΙ  ΛΥΚΕΙΩΝ - ΕΠΑΛ 2001-2011
 
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ 2001 -2011
 

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2011

 

Δ΄ ΤΑΞΗ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Εξεταστέα ύλη για τα μαθήματα: Μαθηματικά Ι, Μαθηματικά ΙΙ και Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου κατά το σχολικό έτος 2011 – 2012.

 

1)    Μαθηματικά Ι

Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑ.Λ.

Από το βιβλίο «Μαθηματικά», Α΄ τάξης του 2ου Κύκλου (Π. Βλάμος, Α. Δούναβης, Δ. Ζέρβας) του Ο.Ε.Δ.Β..

 

Α/Α

Κεφάλαιο / Περιεχόμενο

Σελίδες

( από … έως)

1

Κεφ. 2: Περιγραφική Στατιστική

 

 

Παράγρ. 2.1, 2.2, 2.3 (χωρίς την κατανομή συχνοτήτων σε κλάσεις άνισου πλάτους στις σελ. 75-76)

 

Παράγρ. 2.4 και 2.5 (εκτός της μέσης απόλυτης απόκλισης στις σελίδες 84 – 86)

 

Παράγρ. 2.6

 

Εξαιρούνται οι Γενικές Ασκήσεις Κεφαλαίου στη σελ.102.

       59- 102

2

Κεφ. 3: Όριο - Συνέχεια Συνάρτησης

 

 

Α. Παράγρ. 3.1, 3.2, 3.3

Παράγρ. 3.4 (μόνο μελέτη απροσδιόριστης μορφής 0/0 για ρητές συναρτήσεις καθώς και για τα ριζικά μόνο την πρώτη περίπτωση του πίνακα συζυγών παραστάσεων της σελ. 115).

Εξαιρούνται οι εφαρμογές: 1β και 1γ στις σελίδες 118 και 119, 4δ στις σελίδες 122 και 123, 5 στις σελ. 123 και 124, 6 στις σελίδες 124 και 125, και 7 στις σελίδες 125 και 126.

     107-132

Β. Παράγρ. 3.6, 3.7, 3.8 και 3.9.

Εξαιρούνται οι εφαρμογές : 2 στις σελίδες 142 και 143, 5 στη σελ.145, και 7 στις σελίδες 147 και 148.

 

     133-151

3

Κεφ. 4: Στοιχεία Διαφορικού Λογισμού

 

 

 

Α. Παράγρ. 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 και 4.6.

     173 - 200

Β. Παράγρ. 4.8 και 4.9.

     210 - 222

4

Κεφ. 5: Στοιχεία Ολοκληρωτικού Λογισμού

 

 

Παράγρ. 5.1, 5.2, 5.3 και 5.4.

Εξαιρούνται οι εφαρμογές: 7 και 8 στις σελίδες 238 και 239, 9 και 10 στις σελίδες 246 και 247,

οι ασκήσεις 1, 2, 3, 4 στις σελίδες 249 και 250,

η απόδειξη του τύπου της παραγοντικής ολοκλήρωσης στη σελ. 242 και οι Γενικές Ασκήσεις Κεφαλαίου στις σελ.258-261.

231 -258

 

Γενική Παρατήρηση :

Α)  Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα του βιβλίου μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.

Β) Εφαρμογές και ασκήσεις που αναφέρονται σε όρια στο άπειρο καθώς και σε παραγράφους ή τμήματα παραγράφων  που έχουν εξαιρεθεί δεν αποτελούν μέρος της εξεταστέας ύλης.

 

2) Μαθηματικά ΙΙ

Η εξεταστέα ύλη ταυτίζεται με αυτήν του μαθήματος «Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης» της Δ΄ τάξης του Εσπερινού Γενικού Λυκείου.

Όπως αυτή περιγράφεται στην υπ’ αριθμ. πρωτ.  81667 /Γ2/ 19 - 07- 2011 Υ.Α.

 

Από το βιβλίο «Μαθηματικά» της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Ανδρεαδάκη Στ., κ.ά., έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2011.

 

ΜΕΡΟΣ  Α

Κεφ. 2ο :      Μιγαδικοί αριθμοί

Παρ. 2.1     Η έννοια του Μιγαδικού Αριθμού

Παρ. 2.2     Πράξεις στο σύνολο C των Μιγαδικών

Παρ. 2.3     Μέτρο Μιγαδικού Αριθμού

 

ΜΕΡΟΣ  Β

Κεφ. 1ο :      Όριο - Συνέχεια συνάρτησης

Παρ. 1.1     Πραγματικοί αριθμοί.

Παρ. 1.2     Συναρτήσεις

Παρ. 1.3     Μονότονες συναρτήσεις - Αντίστροφη συνάρτηση

Παρ. 1.4     Όριο συνάρτησης στο x0ÎR

Παρ. 1.5     Ιδιότητες των ορίων, χωρίς τις αποδείξεις της υποπαραγράφου: «Τριγωνομετρικά όρια»

Παρ. 1.6     Μη πεπερασμένο όριο στο x0ÎR

Παρ. 1.7     Όριο συνάρτησης στο άπειρο

Παρ. 1.8     Συνέχεια συνάρτησης

 

Κεφ.  20:     Διαφορικός Λογισμός

Παρ. 2.1     Η έννοια της παραγώγου, χωρίς την υποπαράγραφο: «Κατακόρυφη εφαπτομένη»

Παρ. 2.2     Παραγωγίσιμες συναρτήσεις - Παράγωγος συνάρτηση

Παρ. 2.3     Κανόνες παραγώγισης, χωρίς την απόδειξη του θεωρήματος που αναφέρεται στην παράγωγο γινομένου συναρτήσεων

Παρ. 2.4     Ρυθμός μεταβολής

Παρ. 2.5     Θεώρημα Μέσης Τιμής Διαφορικού  Λογισμού

Παρ. 2.6     Συνέπειες του Θεωρήματος Μέσης Τιμής

Παρ. 2.7    Τοπικά ακρότατα συνάρτησης, χωρίς την απόδειξη του Θεωρήματος της σελίδας 262, και χωρίς το θεώρημα της σελίδας 264 (Κριτήριο της 2ης παραγώγου)

Παρ. 2.9     Ασύμπτωτες - Κανόνες De l’ Hospital

 

 

Παρατηρήσεις:

1.Η προτεινόμενη ως διδακτέα - εξεταστέα ύλη θα διδαχτεί σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι.

2.Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις και οι ασκήσεις που φέρουν αστερίσκο δε διδάσκονται  και δεν εξετάζονται.

3.Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία  ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν  ως προτάσεις  για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.

4.Δεν αποτελούν διδακτέα – εξεταστέα ύλη όσα θέματα αναφέρονται στην εκθετική και λογαριθμική συνάρτηση.

 

3) Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής  

Η εξεταστέα ύλη ταυτίζεται με αυτήν του ίδιου μαθήματος της Δ΄ τάξης του Εσπερινού Γενικού Λυκείου.

Όπως αυτή περιγράφεται στην υπ’ αριθμ. πρωτ.  81667/Γ2/19 - 07 - 2011 Υ.Α.

 

Από το βιβλίο «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής» της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου των Λ. Αδαμόπουλου κ.ά., έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2011.

 

Κεφ. 1ο:   Διαφορικός Λογισμός

Παρ. 1.1     Συναρτήσεις

Παρ. 1.2     Η έννοια της παραγώγου 

Παρ. 1.3     Παράγωγος συνάρτησης

Παρ. 1.4     Εφαρμογές των Παραγώγων, χωρίς το κριτήριο της 2ης παραγώγου

Κεφ. 2ο:    Στατιστική

Παρ. 2.1    Βασικές έννοιες

Παρ. 2.2   Παρουσίαση Στατιστικών Δεδομένων, χωρίς την υποπαράγραφο «Κλάσεις                  άνισου  πλάτους»

Παρ.2.3 Μέτρα Θέσης και Διασποράς, χωρίς τις υποπαραγράφους: «Εκατοστημόρια», «Επικρατούσα τιμή» και «Ενδοτεταρτημοριακό εύρος».

 

Παρατηρήσεις:

1.      Η διδακτέα - εξεταστέα ύλη θα διδαχτεί σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι.

2.      Τα θεωρήματα, οι προτάσεις, οι αποδείξεις και οι ασκήσεις που φέρουν αστερίσκο δε διδάσκονται και δεν εξετάζονται.

3.      Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία ούτε ως ασκήσεις. Μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.

4.      Δεν αποτελούν διδακτέα – εξεταστέα ύλη όσα θέματα αναφέρονται στην εκθετική και λογαριθμική συνάρτηση.

5.      Οι τύποι 2 και 4 των σελίδων 93 και 94 του βιβλίου «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής» θα δίνονται στους μαθητές τόσο κατά τη διδασκαλία, όσο και κατά την εξέταση θεμάτων, των οποίων η αντιμετώπιση απαιτεί τη χρήση τους.